20 augusti 2013

Skogspromenad - rensa skallen

Tog en promenad med Lazy ut i skogen idag! Det var gött att bara strosa omkring!
Satte mig en stund på en sten och fundilerade lite kring en massa frågor jag går och bär på!
En sak som jag tänkte på var att vi alla är födda med en längtan eller ett driv att göra något speciellt i våra liv, nu pratar jag inte om en allmän längtan eller göra något JÄTTESTORT, utan mer som att det finns något vi är skapade för!

Du längtar och jag längtar!
Du har en passion och jag har en passion! 
Det finns saker som vi är duktiga på, just för att vi är skapade för att göra det vi är bra på! 

Vi kanske inte alltid kan jobba med just det vi verkligen älskar eller är duktiga på, men vi kan alltid göra det på fritiden, eller hur?
Gör det du mår bra av och satsa på att utbilda dig eller öva så mycket du kan för att bli ännu bättre (om det behövs), pyssla i trädgården, snickra, sy, läs, utveckla ditt företag och gör det för din skull och för din passion. Osv, osv, osv!

Oj, det var verkligen inte meningen att inlägget skulle bli så här långt, men  allt jag kom fram till på min promenad rymmer inte i ett inlägg... Ville bara skriva ner några punkter :) och så slutade det med en hel uppsats. Hihi!

Vad gör dig glad? 
Vad är du passionerad över?
Vad vill du förändra?

Själv funderar jag mycket kring min framtid, men jag borde stänga av alla mina tankar, för jag tänker alldeles FÖR MYCKET!

Inga kommentarer: