24 april 2014

Borsta tänderna

God kväll !
I dag har jag gått i ett töcken hela dagen, ont i huvudet, tryck över ögonen och fruktansvärt tråkig trötthet har förlamat mig!
Idag har jag vatit på en promenad med Lazy, hon saknar nog Loke då det varit lite för lugnt när han inte varit här. 
Lazy är så söt, vår fina fina hund❤️
Skogspromenader är det bästa jag vet nu när jag är så trött, måste ta det i lugnt tempo och det är väl tur att jag inte har bråttom någonstans ;)
Borstade Lazys tänder idag och det var verkligen inte populärt, men jag ger mig inte ... Haha!
Saknar mig själv faktiskt!
Den jag var innan, framför allt den som hade mycket mer energi❤️



1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Hoppas du återfinner dig själv snart, det är sig en jobbig känsla att inte känna igen sig själv.

Nä, borsta tänderna på en hund är inte det lättaste ;)

Kram