27 april 2014

Mys, bilring och hundar

Dagen har varit ok, lite mer energi än vanligt, jihuuu!!
Känns oerhört roligt, men jag är full av fruktan för ett bakslag, shit pommes!
Jag hoppas över en vändning, vill ha mer energi, jag känner mig så levande då!
Loke är på besök, det betyder att det blir fart på Lazy också, heheh!
Loke ❤️ Lazy
De älskar verkligen att busa med varandra, undrar hur det blir när Loke är fullvuxen?! 
Dottern har varit här på besök, alltid lika uppskattat, så mysigt, härligt och så
roligt❤️
Nu ska jag dricka lite vatten, det blev lite för mycket kaka efter maten, så imorgon börjar jag med striktare LCHF igen.... 
Har gått upp 7 kg och jag trivs inte alls bra med det, provade mina shorts och de satt tight, fick en sån oönskad bilring ( stor en ) ovanför linningen... Inte skoj och jag vägrar att köpa större kläder igen!!
Så i morgon kör jag igen, ska ner minst 5 så jag får på mig byxorna smärtfritt igen ;)
Oh, egentligen vill jag bara komma igång med träningen igen..... 
Mums mums!







1 kommentar:

Piedra sa...

Vilka härliga bilder! Ditt inlägg känns fullt av energi och hopp, och jag gläds med dig över det. Kram! ♥