06 maj 2014

20 dagar

Tänkte jag skulle skriva om lite annat i 20 dagar än min trötthet och utmattning.
Kanske blir det flera inlägg per dag, men bara en punkt åt gången från denna lista, får se hur jag orkar och mår.
Detta är de ämnen som du kommer att få läsa om mig de närmaste 20 dagarna.
1. Berätta om dig själv ( start i morgon 7:e maj )
2. Staden där du bor
3. Din bästa kompis
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Detta är jag beoende av
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns…?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild och en text på någon du saknar
12. En bild på ditt rum/hem som det ser ut just nu
13. Bild eller video på smink du brukar använda
14. Din högst dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt borta
20. Fem bra saker som hänt under dessa 20 dagar

Häng på du med :)


Inga kommentarer: