13 maj 2014

Dag 7 - detta är jag beroende av..

Detta är jag beroende av
1. Kärlek - Min man och dotter
Vet bara att jag inte kan leva utan dem
2. Kaffe - kaffe är gott, men jag vet att jag kan vara utan att dricka kaffe också, men jag vill inte ;)
3. Träning- Just nu står det still pga min svåra utmattning och värk, men normalt får jag abstinens om jag inte tränar minst 4-5ggr i veckan.

Vet inte vad jag ska skriva för ordet beroende säger mig inte så mycket mer egentligen än att jag är beroende av luft, mat, vatten, sömn, tömma kisseblåsan och poo poo.
Önskar er en trevlig dag❤️

2 kommentarer:

Piedra sa...

Jag är nog beroende av:
- mina barn och min särbo (tillika blivande sambo)
- att blogga, eller skriva åtminstone
- att äta godis, chips och liknande
- skapa
Hm, ja jag har säkert glömt något, men det var det som jag kom på på rak arm.
Kram! ♥

Semester & Mat sa...

Jag är nog beroende av mina nära och kära, chips och en stund för mig själv emellanåt.

Kram