05 juni 2018

Livet är alldeles för kort !

 Eftersom det är tisdag idag åkte jag som vanligt till min tpsykolog och snackade lite framtida jobb för mig.
Som ni vet så längtar jag efter att komma ut och jobba, men jag har märkt att det måste gå väldigt långsamt denna gången. Är fruktansvärt rädd för att ”göra bort mig ” i stuk med att krascha igen :) och det vill hag ju självklart inte. 
6 år är en väldigt lång tid att vara sjukskriven, men jag måste tyvärr erkänna att jag behövt denna tid för att återhämta mig och läka på bästa möjliga sätt.
Det låter väldigt klyschigt, men sanningen är den att jag inte vågat drömma mig tillbaka ut i arbetslivet igen och jag har verkligen inte vågat tro på mig själv, men härefter kommer det absolut inte att kosta mig min hälsa eftersom jag insett att Livet är alldeles för kort !


Inga kommentarer: