30 mars 2011

OOOPS där kom det en GRODA ..inte en PRINS

Fruktansvärt trött är jag idag, på nästan allt som har med det här livet att göra.

Idag tittade jag på TV för ovanlighetens skull på min lediga dag och det visade sig vara väldigt nyttigt för mig.

Jag älskar sjukhusserier, förlossningsprogram och allt som har med det verkliga livet att göra. Insåg snabbt åter IGEN att det finns mycket smärta hos människor och att jag inte är ensam, MEN

Inte visste jag att livet skulle vara så här svårt... ja eller på detta vis!!

Inte hade jag någon aning om att man kan älska någon så mycket att man blir lättstött, ledsen och irriterad när något inte riktigt känns ok eller går som man själv tänkt!

Inte hade jag någon aning om att man en dag vaknar upp från ingenstans och får en uppenbarelse på saker som man gjort fel och aldrig kan återställa, precis som med det sagda ordets kraft, OOOOPS där hoppade det ut en groda från min mun och jag inser snabbt att jag inte kan äta upp den igen.
Jag kan ÅNGRA mig, men jag kan inte få det osagt!
Jag kan be om förlåtelse, men jag kan inte få det ogjort!

Inte visste jag att saknaden efter människor kan göra så fruktansvärt ont.
Inte visste jag att det kunde göra så ont i själen, när man inte har svar
Inte visste jag...
MYSKO LIV !!!

TÄNK ATT DET TAR ETT HELT LIV ATT LÄRA SIG LEVA
och sedan ska vi fortsätta leva i evighet på andra sidan!

Idag är det en sån där suck dag...
Jag har varit ledig och trots det,
önskar jag att jag fick vara ledig en hel vecka ... ÅTMINSTONE!!!

Ja, eller varför inte 2 veckor.

Inga kommentarer: