17 november 2019

Avsnitt 2. Tar polisen mitt körkort så dödar jag dig!

Avsnitt 2. Tar polisen mitt körkort så dödar jag dig!
Det här är avsnitt 2 och i det här avsnittet ska jag berätta om några tuffa händelser från min barndom.
Händelser som satt djupa spår i mig och som format mig till den människa jag är idag.
Det jag gått igenom ska inget barn behöva gå igenom.
Barn ska inte behöva se det jag sett eller höra det jag hört.
” Mitt liv började inte bra, men jag lärde mig att kämpa, att aldrig ge upp och att aldrig acceptera tanken på att inte jag skulle kunna göra skillnad i världen, i människors liv. 



På Youtube har jag lagt upp ett bildspel av bilder på mig själv när jag var liten, vill du även se bilder när du lyssnar på avsnittet så rekommenderar jag att du lyssnar på avsnitt 2. Tar polisen mitt körkort så dödar jag dig!

Det går att lyssna på podden Inte perfekt, men duger ändå! på YoutubePodbean, Spotify, AcastStitcher och iTunes.
Du hittar även podden i vanliga poddappar för Android och Ios.
För att hitta sök ”Ninis74” eller ”Inte perfekt, men duger ändå.”
Glöm inte att prenumerera så att du inte missar några avsnitt och lämna gärna en hälsning.
"Jag måste ha bestämde mig tidigt för att jag klarar mig själv, jag behövde ingen.
Att svälja alla mina känslor i min ensamhet blev min räddning, där i mitt rum kunde jag sitta ifred, även om det smärtade så var det bara jag och min kudde.
Jag fortsatte att svälja mina tårar tills de inte kom upp igen.
Även om jag emellanåt ville skrika ut min ilska så hela världen hörde, så var det bara att trycka ansiktet hårt mot kudden och svälja min inre smärta.
Fake it til you make it!
Liksom…"

Inga kommentarer: