02 maj 2011

Crosstrainer, cykling, joggning... förkyld! =/

VARFÖR BLIR DET SÅ LÅNGA MELLANRUM?

Har försökt ändra i html och som vanligt.. =(((((

Igår var en jobbig dag, jag var ledsen mest hela dagen.


Åkte en sväng till Din Sko och hittade dessa UNDERBARA skor!


Visst är de fina?
I morses var jag och tränade gärnet, tänkte att jag skulle träna bort den förkylning som jag kände i halsen. Jag har nog inte tränat så hårt på länge!!



UNDERBART VAR DET!!


Crosstrainer nästan 40 minuter,


promenad 5 minuter,


joggning 10 minuter,


cyklade 10 minuter och sedan


crosstraining i 10 minuter till.


RÄTT SÅ DUKTIGT AV MIG!




Nu sitter jag här efter en lång arbetsdag och funderar om jag inte ska gå och lägga mig, då jag inte känner mig helt kry, alltså gick det inte att träna bort förkylningen!


=(



Nu blir det ingen träning på onsdag, så ledsen jag blir!!!!


Hoppas att du mår bra !!

Inga kommentarer: