30 augusti 2011

Hemma från jobbet idag... Top Model, Robinson

Idag är jag hemma för jag är krasslig. Har ont i kroppen, huvudet och halsen. Snacka om att det är tråkigt!
Tittade precis på Top Model och det är alltid lika roligt, älskar det programmet, kan tyvärr inte följa det då jag sällan ser på TV.
Robinson började igår och jag hoppas verkligen att det blir bättre, jag är så trött på programmet blir mer och mer ett snackprogram, skulle det inte vara bättre om programmet gjordes lite mer seriöst?
Tävla individuellt, sluta pakta och gnäll på andra och framför allt SLUTA snacka så mycket skit!
Vad har de sökande där att göra om de inte tänker hjälpa till göra något för att vinna, mer än snacka skit och glida på andras prestationer! Ne, hoppas att det blir bättre, för annars går det inte att följa programmet mer.
By the way, de enda programmen jag följer är IDOL, Robinson och så hoppas jag att jag får tid att följa det nya programmet med DANNY...som heter?

Rosor som min man köpte till mig på våran 20-års bröllopsdag!
Han är absolut bäst på alla sätt! I LOVE YOU!

Puss och Kram

Inga kommentarer: