06 september 2011

Depression och ångest... en riktig PLÅGA!

Måste bara få klaaaga lite grann!! Vill du inte läsa, så sluta här!
Jag har lite abstinens... skulle så gärna vilja komma igång med träningen igen, men då jag varit sjuk och inte helt frisk ännu, så kan jag inte... och det är såååå tråkigt!
Jag kom precis igång efter semestern och sen blev jag sjuk!
SUUUUUCK!
En MYCKET nära släkting och en vän mår fruktansvärt dåligt och jag känner mig så fruktansvärt hjälplös, vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen emellanåt!
Finns det något värre än stå bredvid någon som mår riktigt dåligt och inte kunna göra något????
SÄG MIG... vad gör man???
Depression och ångest... hmm måste läsa på lite på nätet!
Har själv varit där, men det var en helt annan sak... =(
Många kramar till alla er där ute som kämpar!!!

Inga kommentarer: