07 november 2017

Äggfasta del 2 - dag 2 och skorna på hyllan

Träningen gick inte alls bra idag! Min kropp vill inte vakna alls idag och den känns huuuur tung som helst , väger säkert 1500 kg?!?! Cyklade 10 minuter på absolut lättaste motståndet och gjorde några bålövningar, sen orkade jag absolut inget mer, såå fruktansvärt tråkigt!
Utmattningen spelar mig ett spratt rätt ofta nu för tiden, men jag kämpar på och försöker få kroppen att fatta att det är jag som bestämmer, men det funkar tydligen inte så !!!?

Hur mycket man än vill, så är det inte längre jag som styr, hopplöst idiotiskt tillstånd jag befinner sig i !
Är så fruktansvärt arg!!




Jaja, jag åkte i alla fall till gymmet .
Jag kommer att få utskrivet ett sånt FAR-recept så att jag kan ta mig till gymmet när kroppen har lust att hänga med och dessutom kan jag få träna här, nära mig på mina villkor, undrar om inte det blir bättre ?!?!? Om jag haft en urusel natt och inte orkar upp klockan åtta, så kan jag ta mig till gymmet när jag vaknat till istället och slipper stresspåslaget för att jag tvingar kroppen... låter det helt knäppt eller?

Ush, vad jag blir less på detta!
ÄGGFASTA DEL 2 - DAG 2 PÅGÅR IDAG Det blev en ÄGGLATTE på 2 ägg och 2 msk fett till FRUKOST, det smakade ljuvligt idag!


REDOVISNING FÖR GÅRDAGENS ÄGGFASTA DEL 2 - DAG 1 ( nedan )

ÄGGFASTA DEL 2 -  DAG 1
  • FRUKOST - Ägglatte och mosad ägg med smör
    1 ägg
    1 msk kokosolja
    1 msk smör
    3 dl kaffe
    2 hackade ägg med smör



  • LUNCH - Kanelsnurror
    2 ägg - Vispa 2 ägg och stek snabbt i smör ( ej för länge )
    2 msk smör
    Kanel


  • MIDDAG - Scrambled egg med smör och dill
    2 ägg
    2 msk smör
Sammanlagt blev det 7 ägg, 7 msk fett och massa vatten.
På kvällen är det så himla gott att dricka en kopp Pukka te, nom nom!
***

ÄGGFASTA BRA ELLER DÅLIGT ? 
Läs vad Marie säger om fastan HÄR Eller kanske är du intresserad av vad Andrea fick för resultat efter 15 dagars äggfasta.


Inga kommentarer: