22 april 2018

Shopping i stan och souvlaki med tzatziki - LCHF

Dagen började väldigt segt, men när dottern kikade förbi blev det fart och fläkt.
Gulle henne som tog ut mig på lite äventyr till stan. Kvalitetstid med mamma. 
Vi kikade på inredning och sommarkläder, men hittade inget som föll i smaken, ja eller vi hittade massor men vi var lite för snåla idag. Hahah!



FLAMINGOS ... SÅ SÖÖTA !


Vi tog en sväng till Vivåga frisersalong och frågade om pris på bayalage färgning och klippning, seriöst jag trodde jag skulle svimma, 2100kr  ?!?
Frisören förklarade dock hur hela processen skulle gå till och då förstod prisets innehåll. Hihi! Det skulle ta 3 timmar att fixa mitt hår .. Shit alltså! 



När vi kom hem så var jag vrålhungrig, då var det vara att rulla ihop lite ost, salami och skinka och till det lite oliver och jordgubbar. Och självklart var jag tvungen att instagramma.

MUmS


Det var en sån underbar dag, trots den otroligt sega morgonen, tacksam för att det finns människor omkring mig som lyser upp min tillvaro. Tack!



En himla massa människor hjälpte våra underbara grannar att få i bubbelpoolen i hålet. Tyvärr kan jag inte skriva mer om detta då jag inte frågat om lov, men fy vad nice massage-poolen är.
Excellent !


Kvällen slutade med att vi kollade på Stjärnornas stjärna tillsammans med grann pojken som by the way är en så otroligt go kille. 
Nu ska jag slita mig , önskar en en fantastisk söndag! 





Inga kommentarer: