11 november 2012

Grekiska tavernan - LCHF - Patrioten

Igår åkte vi in en sväng till stan och åt lite gott på GREKISKA tavernan.
Maten var okej, dumma mig som jämför maten med OLIVENS mat, de har ju så himla god souvlaki där, men som sagt maten var okej här oxå;)
Nästa gång blir det Oliven om jag får bestämma :)
Tänk att det går att äta LCHF på en grekisk restaurang, SO AWESOME! Tzatziki, kött och grekisk sallad! Mums!
Samtalsämnet igår kväll: Livets tråkigheter, dark and twisty :(
Lite skratt blev det också;)
Dottern och A väntade på oss med filmen Patrioten när vi kom hem, den är ju så himla bra! Har du sett den?

Idag har jag varit trött, trött och trött, men trots det blev det några promenader med hunden, en tur till ÖB och Rusta, film och SOLSIDAN!
Grannen var över en stund också med J & L! Alltid lika trevligt❤

I morgon är en ny dag och jag har bestämt mig för att gå och träna, jihuuuuu!!! not!
Lite fb och sen nana, god natt söta du!

Inga kommentarer: