07 november 2012

LOVE you more than yesterday - TACK 23,5 år

Tänkt mycket idag!
Funderat och funderat!
Tacksamhet fyller min själ!
Något som ej bör tas för givet!
Jag pratar om
RELATIONEN med min ÄLSKADE!

Jag är tacksam för min man, HE is the LOVE of my life❤
Vi har varit tillsammans i 23,5 år och jag är så tacksam att han "orkar" med mig and my dark and twisty days, det är inte en självklarhet att ett förhållande håller genom tuffa omständigheter, väldigt många väljer att ge upp eller måste bryta, för att det inte finns någon annan utväg, så vad jag vill säga är: TACK älskling, för att du fortfarande finns i mitt liv, jag är tacksam för allt du gör för mig och vår dotter!❤( tyvärr är jag dålig på att visa min tacksamhet)
Råkar du läsa detta ska du veta att jag älskar dig och att du är mannen i mitt liv❤❤❤

Vad kan du och jag bli bättre på?
Hur kan vi visa uppskattning och kärlek till våra älskade??!
TIPS!?

"I love you more than yesterday and less than tomorrow"

Inga kommentarer: