30 september 2013

Nytt i köket - Kristallkrona

I dag efter träningen gick jag in på
Chili och köpte nya gardiner till köket, de var egentligen tänkta till vardagsrummet, men passade så himla mycket bättre i köket! 
Blev lite smått inspirerad och bestämde mig för att flytta kristallkronan från vardagsrummet till köket och det blev riktigt bra :) Jag är NÖJD!
OBS! Klockan ska högre upp, jag vet ;)
Personligt: Träning i dag, mycket trött, mycket ångest! Jag har paniiiik över att vi beställt en ny soffa som kommer om några dagar... Ush! Men samtidigt spännande! :)
Känner ni någon som vill köpa våra gamla för en billig peng?!
Lazy och älskade dottern kom hem idag... De har varit så efterlängtade! ❤
Bulorna i huvudet värker så nu har jag tagit lite pills ( muskelavslappnande och värktablett) för att jag ska kunna sova.
Så med ångestfyllda tankar och en jagande känsla i bröstet lägger jag mig nu och försöker sova.
Wish me luck!

Inga kommentarer: