06 mars 2014

Klickade hem träningskläder - mormor?

Är ju så fruktansvärt sugen på att börja träna ordentligt, dra till gymmet igen, men jag kan inte!
Jag får fortfarande ont när jag ökar tempot och det gör mig riktigt förbannad!
Har promenerat minst 2 km varje dag och faktiskt upp till 7 km, men det går inte fort alltså får känna efter så att jag inte tar i för mycket.
Jag försöker peppa mig själv genom att klicka hem lite sportkläder från sportamore.se de har fri frakt och fri retur, vilket jag tycker är perfekt!

På något sätt lyckades jag beställa olika märken på nästan allt, så inga färger matchade, alltså tala om för mig att jag är smart :) Så nu blir det retur på det mesta, behåller Nike "pannbandet" och kanske den rosa jackan överst på den översta bilden. 

Jag fick denna jackan förra veckan då jag fyllde år, men den känns lite varm, det stog skijacket på den .... Är lite rädd att den blir för varm framåt våren.

PERSONLIGT ❤️ PERSONLIGT: Jag har blivit mormor till en liten hundvalp och så flyttar vår dotter hemifrån i morgon, känns lite konstigt måste jag erkänna.... Inte för att hon bott hemma så mycket den senaste tiden, men ändå... 
Vår enda och högt älskade dotter flyttar hemifrån, ifrån sin mamma och har redan skaffat sig en bebis med ***** ;) 
Jag hoppas att allt går bra, jag är en hönsmamma.... Oroar mig säkert i onödan men sånt är livet!

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Väldigt smidigt med fri frakt och fri retur.
Vilken söt hundvalp!

Ha en fin dag!