19 mars 2014

Lyssna på kroppen, men hur?

Vad ska man hitta på i dag då?
Jo, vila, gå ut med hunden, äta och vila igen.
Jag har hostat i natt och för en stund sen när jag gick upp kände jag att jag inte är riktigt kry i halsen. Det river och huvudet känns riktigt tungt.
Jag som precis kommit igång riktigt ordentligt med mina promenader utan att få bakslag och nu så är man krasslig i stället! Vill så gärna ut en längre sväng, men om jag skulle ta och vara lite förnuftig idag då och lyssna på vad kroppen säger till mig! ?
Bäst att göra det för nu vill jag bli frisk snabbt som ögat, gymmet skriker på mig!


Mitt träningskort har jag fryst som ni säkert redan vet pga min värk och den 16 april ska jag till gymmet och testa igen. Jag ska vara så pass bra att jag kan träna styrka igen! Jag ska! Eller, jag hoppas i alla fall! 
Oh, som jag längtar! 
Promenaderna och lite löpning ska hjälpa mig dit igen, hoppas bara att kroppen vill detsamma! Jag har bestämt mig för att återgå till styrketräningen, så jag måste förbereda mig mentalt på att inte ta ut mig helt och vara ( smått) beredd på att det kanske inte funkar, då blir jag kanske inte lika besviken om det inte skulle fungera!
Nu, frukost och sedan ut med Lazy så hon får kissa❤️ Önskar er en fin dag!
 

Inga kommentarer: