12 augusti 2014

Snurrar och gnager

Sitter här med värsta ångest och vägrar att gå och lägga mig.
Hur ska jag kunna somna över huvud taget när det känns som att jag inte får luft och tankarna bara snurrar utan att jag har kontroll över dem. Därför sitter jag här och surfar runt, runt, runt för att slippa tänka!
Var och hälsade på Loke idag och han ville direkt åka med mig i bilden, han reste sig mot bilden flera gånger för att åka med, men så blev det inte idag.
Jag vill så gärna hjälpa alla, ta bort den smärta som människor lever med.
Många människor har fått gå igenom ett rent helvete i sin barndom och kan inte leva ett normalt liv idag.
Ush, jag HATAR smärtan som finns här i världen.... inte undra på att människor mår dåligt och har ångest och massa andra psykiska besvär i dagens samhälle.
Om man ändå kunde krama bort en liten del av smärtan som många människor lever med. USH!

Undrar när allt vänder?
Vågar inte tro att det någonsin händer...
Trodde livet skulle vara lättare...
Vill verkligen inte bli knäppare..
Omsorg och kärlek gör ont
önskar att mitt inre var fullkomligt tomt!
Nu snurrar det och gnager i mitt inre
när ska denna smärta bli mindre?
- Ninis74



Inga kommentarer: