05 augusti 2014

Tom i bollen

Tom i bollen försöker jag avrunda denna dagen!
Lämnade Öland hyfsat tidigt för att ta oss till Halmstad där de lovat lite mer sol än på Öland idag.
Resan gick ok, men ush vad jag ogillar denna trötthet!!! 
Det har blivit en och annan favoritgodis idag också, trots att byxorna knappt går att knäppa igen. 
Jag älskar turkisk peppar !
Lazy lilla är riktigt trött efter resan, det ser man tydligt i hennes rådjursögon, tur att vi nu ska lägga oss. Jag hoppas på att få sova riktigt gott i natt, då det börjar kännas riktigt jobbigt igen med tröttheten, suck !!
Ännu en fin utsikt från husbilen och en underbart lugn kväll med god mat och dricka. Jag längtar efter vår dotter jätte mycket, önskar att hon hade varit med, men hon är inte lika intresserad längre av att följa med mamma och pappa, ( det har hon inte varit på flera år.) 
Någon gång då och då hänger hon med och det är verkligen lycka för mig, när familjen är samlad❤️ Hoppas du har det gott min vän! 

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Ja denna utsikt var inte fy skam heller :)
Turkisk peppar är min favorit också, nuv art jag ju sugen...