01 oktober 2014

Wienerbröd och ångest

Dagen har känts något "piggare" men ändå så fruktansvärt jobbig. Idag har vi ( dottern, jag och hundarna ) varit en sväng till skogen igen, hur skönt som helst. I morgon ska jag till läkaren, det ska bli intressant då jag inte varit hos honom sedan maj månad. Jag är livrädd för att jag ska missa informera honom om de mest oroande grejerna i morgon.... Jag vet hur jag fungerar :( Jag brukar glömma det viktigaste och tjatar om allt annat. 
Jag måste komma ihåg att ta upp allt det som hänt i sommar och att mitt minne absolut inte är som det ska. Min trötthet har blivit så mycket värre efter körtelfebern och hela min kropp strejkar. Shit, idag har jag haft myrkrypnongar i hela kroppen ... Panik över att.... Ja, tänk om det fortsätter så här livet ut?!
Vill vekligen inte , börjar bli livrädd!!!
Godsaker till Greys Anatomy blev det och jag orkar inte ens bry mig:( 
Puss och kram

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Hoppas det gick bra hos läkaren, att du fick fram den information du ville delge honom och att han lyssnade.
Kram