09 april 2016

• ÄNTLIGEN •

Idag har jag varit och köpt krukor, stora utekrukor.
• Ä N T L I G E N • 
Jag brukar ha så svårt att vara i affärer där det är mycket folk, jag känner att jag varken kan koncentrera mig, planera eller tänka ut vad jag ska köpa.
Så jag gick där inne PÅ PALL som det heter i 1,5 timma.
Det är verkligen inte stort där, men jag var tvungen att invänta en våg av mindre folk då och då för att överhuvudtaget kunna tänka klart.
Jag kom hem med 4 stora utekrukor och 5 innekrukor • STOLT•
För en gångs skull åkte jag inte hem tomhänt .. JIHAAA :)

2 kommentarer:

Piedra sa...

Bra gjort! För mig är det tvärtom. När jag blir stressad av att det är mycket folk eller för mycket ljud inne på affärerna så kommer jag hem med en massa grejer som jag INTE skulle ha.

Kram ♥

Polly sa...

Super fint. Kram