19 januari 2011

Alltings mening

Ush, så jag känner mig.. jag brukar inte vilja känna efter hur jag mår, men jag känner mig lite nere idag.. *suck*
Undrar över många saker, varför inte vissa saker blev som man trodde
och
varför vissa saker dröjer
och
varför vissa människor väljer som de gör
och
vad ska man göra med allt man står i
och
vad kommer att hända
och
varför skulle just mina svärföräldrar och pappa dö så unga
och
hur skulle saker sett ut eller varit om saker gått annorlunda eller om jag valt annorlunda...
ush ush ush.. jag vill bara gråta.. =(
Troligtvis kommer jag inte att få några svar, men idag är en sån dag då jag UNDRAR över alltings mening!
Tur att det är en ny dag i morgon och då ska jag vara GLAD, bestämmer mig för det redan NU ... =)
Nu blir det nattens.. kanske... eller.. nä
By the way...Söt ängel?
Köp den här
KRAM

Inga kommentarer: