06 mars 2011

Lugn helg - Vasaloppet - tjejsnack mm

Nu var det ett tag sedan igen jag bloggade, jag blir så ledsen när jag inte hinner att blogga, för egentligen tycker jag det är riktigt roligt. Jag jobbar mycket nu, både i bok och presentaffären och med våra klänningar. Balklänningarna säljer som aldrig förr och det är riktigt roligt, men kräver enormt mycket jobb. =)
Helgen har varit riktigt skön, solen skiner och det är riktigt varmt. SÅ SJUKT GÖTT!
Just nu sitter jag dock och skriver här bredvid min man som kollar på 5 milen ...hur kan man sitta och titta på skidor??? =)
Dottern och hennes kompis har idag suttit och kikat på olika alternativ till fortsatta studier i en annan stad, båda två fastnade för någon musikallinje i Lund. Tråkigt bara att det ligger så långt bort!
Jag tror att man ska följa sina drömmar, mer än något annat. Jag tror även att vi är skapade till att göra det som vi är duktiga på och älskar att göra, ibland kan det vara en tuff väg att gå, men det lönar sig i slutändan, då det ändå kan vara tufft att INTE göra det man brinner för. ** FÖLJ DINA DRÖMMAR, INTE MÄNNISKOR ***och gör sedan allt du kan för att nå dit!
SHOOT FOR THE MOON....EVEN IF YOU MISS YOU WILL LAND AMONG THE STARS!
Puss o kram till mina fina UNDERBARA dotter och hennes vackra vän JB.

Inga kommentarer: