21 april 2012

Hundvalpar, hjärtesoeg, efter midnatt, gårdagens träning..Sportlife

Seeeg dag, känslomässigt ostabil!
Saknar min dotter och mina syskonbarn jättemycket idag, ska väl ha min mens eller nåt:(
Tvillingtjejerna mår bra, Minell har en stark vilja/personlighet redan;)
Brorsan min glider visst omkring som en stolt tupp på avdelningen!
Hehe, det är väl inte så konstigt? , han är 36 år och är 7 barns pappa!
Starkt jobbat! <3 br="">
Dagens träning gick bättre än jag förväntade mig, sprang i 25 minuter, ja eller ska jag säga att jag joggade?!?!
Det kändes bra, fast min högra hand vill domna bort, så jag skakar på den titt som tätt;(. 505 kalorier mindre på 50 minuter och efter träningen moffade jag i mig lite godis! ;) gott var det, men inte så nyttigt!

ÄNTLIGEN fick jag upp spetsen till vitrinskåpen, häftade med häftpistol! Blev mycket mjukare känsla i sovrummet nu! (ursäkta dålig bild)

Morgonpromenerade till svägerskan och kikade på Mindys valpar, visst ör de sööööta?!?!!
Nu ska jag sova!
Var rädd om dig!








Inga kommentarer: