19 december 2012

Äntligen 60kg - juldeppig !

Oh, vad skönt det känns! Jag har nått mitt mål före nyår! JIHAAAA!
Det har varit hyffsat enkelt faktiskt, inte speciellt sugen på massa onyttigheter, tränat bra då jag inte varit för trött eller sjuk. Det jag varit lite sugen på då och då är klyftpotatis, fast ändå inte!
I förra veckan trodde jag att jag skulle balla ur helt och hållet! Var så sugen på ALLT onyttigt..Oooh, jag höll på att bli tokiiiiig!
Jag tog en näve chips, men det hjälpte inte, så hela dagen längtade jag efter nattsn, ville så gärna få ett slut på suget och dagen. Det var ju inte ens mensen som var på gång, så det måste ha varit en dipp av något slag. Fightade mot suget och vann, med lite chips då ;) hehehe

Nu är snart julen här och det känns bra faktiskt, förutom att jag bölat en del idag eftersom jag saknar syskonbarnen så mycket, julen är jobbig!! När julen närmar sig tänker jag extra mycket på dem som
är ensamma eller hur julen ser ut för många med bråk och stök, stress och splittrade familjer!
Alla barnen har rätt att känna sig uppskattade och älskade på julen, att ha en fridfull jul med glädje och frid, tyvärr är det inte så för alla! Så tragiskt! Jag blir så ledsen när jag tänker på att julen snart är här. Ush!
I år längtar jag extra mycket efter mina kära svärföräldrar oxå, så lite tårar har det blivit!
❤Ush, mitt hjärta går i bitar!
Hoppas du och din familj får en fin och fridfull jul! Glöm inte att det är pga Jesus som vi firar jul! Kram och var rädd om dig!


Inga kommentarer: