15 november 2014

Inga fler projekt !! ( på ett tag ) NYA SOVRUMMET

Äntligen börjar det bli färdigt i sovrummet! Måste säga att jag aldrig mer ska vara med på ett större projekt även om det gärna får ta extra lång tid utan massa stressa. 
Det har tagit otroligt lång tid för att vi båda varit helt slutkörda. 
( Man kan undra varför vi började överhuvudtaget ?)
Snart är väl inspirationen på topp igen och så kör jag på pö om pö och så kraschlandar jag fortare än fortast igen..... Men jag tror att min man kommer att sätta stopp för det, han ser vad allt detta med renovering gör med mig :(
Jag har kommit fram till att jag inte kan göra så mycket utan att stressa upp mig, så nu stressar jag över att vår byrå inte matchar riktigt, samt att vi inte köpt sängbord ännu, så några lyktor står på en stol + ett vattenglas som min älskling inte kan vara utan på natten ;) 
Vi bar ner sängen idag och bäddade rent, så nu ska jag snooza gott i mina nytvättade lakan.
Vi ligger redan i sängen och ska sova, så nu önskar vi er en god nattsömn! 

Inga kommentarer: