21 december 2012

Jul på Liseberg - Femman och revbenspjäll

Idag vaknade jag hyffsat pigg, gick ut med hunden och sedan gjorde jag frukost med kaffe och LCHF bröd och ägg. Mums!
Vid 14.00 åkte jag och min älskling till femmanhuset för att köpa de sista julklapparna, det var jättemycket folk. Ush vad jag ogillar trängsel:(

När vi äntligen hittat det vi sökte åkte vi vidare till Jul i Liseberg. Så myyyys❤
Jättefint med alla ljus och små stånd där de sålde nötter, renkött, julkulor, glögg, varm chocklad, godis, vofflor och massa annat gott. Det luktade så gott!
Då jag fortfarande är en LCHF fantast så hoppade jag allt socker, så efter 2 timmar åkte vi hem och käkade revbensspjäll, tzatziki och lite sallad. Ooh vad gott det var.
Nu kikar vi på Die Hard en stund, sen ska jag lägga mig.

Vad har du haft för dig en sån här fin dag?



Inga kommentarer: