13 september 2012

LCHF Souvlaki och mask

I dag har min älskade dotter varit så duktig och lagat mat till oss när vi kom hem från jobbet! Hon ansträngde sig till och med och gjorde specialmat till mig (lchf) Det var sjukt gott, souvlaki, tzatsiki, stekt blomkål, purjolök och zucchini! Jag är så tacksam för att jag slapp göra mat, har varit så trött hela dagen och känt mig riktigt dålig:( ( ont i halsen, snorig och febrig IGEN) jag är så trött på att vara krasslig!
Måste komma igång med träningen igen JUH! Är så pepp, men kan inte träna, depp!
Mannen min hade städat hela huset, så det var lycka att komma hem till mat och rent hus! TACK!
För att inte deppa ihop, bastade jag och dottern och hade mini spakväll! Det blev ansiktsmask och skrubb av fossingarna! Myyysigt❤
Chokladmask för mig och gurka till plutten ;)
Nu ligger jag bredvid henne och skriver detta, skriver sjukt mycket fel, så det har tagit sin lilla stund i kväll!
Snart ska jag upp och lägga mig bredvid min älskling!❤
Krya kryyyyya på mig :)

Inga kommentarer: