30 oktober 2012

Tjejerna på Nail Icon Borås

Sitter här och väntar på att tjejerna ska bli färdiga med sina naglar ;)
Fransk manikyr blir det för båda inför helgens party, så fin man ska vara då :)
Själv sitter jag här och ugglar, har kikat lite i affärer, men inspirationen är verkligen inte på topp, vill hitta något fint till hemmet, men det jag hittar passar inte riktigt in.....Skulle behöva byta ut allt i så fall, och det skulle vara roligt så klart ;)......
Jaja, låter det vara tills jag verkligen hittar nåt som passar in.

Åt lunch på Superstar (kebabsallad) med min älskling idag, det händer inte så ofta, så det var riktigt MYYS, fast egentligen var det jag som bara babblade på om hur jag mår, så det var nog inte så myyyyys för honom, stackarn! ;)
Jag är dock tacksam för att jag har en man som lyssnar och som vill förstå mig, visst var det så att vi lovade älska varandra i NÖD och LUST?!
Tack älskling!

Känner mig febrig, hängig,tung och matt i kroppen....Klaga ska man inte heller, men vem orkar bry sig?!
Så känner jag just nu, men det är övergående, eller hur? ;)
Hur är det med dig?

Inga kommentarer: