06 december 2012

Brasseriet After work - Coming back - Utbränd

I går träffades vi tjejer på Brasseriet för att njuta av god mat och sällskap!
Det var trevligt och hur gott som helst.
Nästa onsdag ska vi spela julklappsspelet och göra ljusdekorationer, det blir avslutningen för denna termin❤

För övrigt händer det inte så mycket här hemma, julen närmar sig och jag har inte köpt några julklappar alls än, vad hittar man på till folk som har allt?!

Tiden går fort trots att jag är sjukskriven, jag gör inte mycket nyttigt...:(
Jag har fått en och annan kick, lite energi som dör lika fort jag tänkte tanken, men jag inser att jag är långt ifrån vad jag är normalt... Bättre än inget, orkar bara inte hålla i tanken, för den äter upp mig! :(
Är som sagt inte mig själv, där jag brukade vara... Arbetsnarkoman... Ivrig... Många järn i elden... Glad.. Sprallig ... Ja, det ÄR Frustrerande... Sakta men säkert ska jag tillbaka, jag VILL tillbaka och denna gången tänker jag inte pressa fram energin, (pga att jag vill mycket, fast det orkar jag inte riktigt heller... Ush! Jag vill men orkar inte) så det får alltså ta sin lilla tid. I'm coming back STRONGER than before! :)
Brooooomsaaaaa!!! ....Sakta men säkert :)



Inga kommentarer: