13 december 2012

The Hobbit idag BIO - I väntan på röntgen

Idag var jag, min fina man och vår fina dotter och såg The Hobbit på bio.
Jag gillar inte den här typen av filmer, men jag gav det en chans för min älsklings skull! Tyvärr blir det inga fler Hobbits för mig, jag gillade naturen och att filmen var bra gjord, men det var typ allt.

För övrigt var jag hos läkaren i dag och hon skickar en remiss till röntgen för att röntga min nacke då jag är så fruktansvärt stel och sover dåligt pga detta. Jag har även haft domningar i fingrarna ( golfarmbåge trodde hon) och riktigt jobbiga ilningar i huvudet, läkaren trodde att nerver ligger i kläm), så vi får se vad som händer framöver. Sjukgymnastik, värktabletter och muskelavslappnande tabletter i väntan på röntgen.
Puss och kram på er och natti natti❤

Inga kommentarer: