08 januari 2013

Våren 2013 - Pladder

Våren 2013 är på gång och jag känner mig rätt taggad. Träning och kost funkar som det ska, fast i morgon blir det träningskort på annat håll än SPORTLIFE, då deras årskort är på tok för dyrt för mig (4750:-/år) Jag betalade ett tokbra pris förra året 1495:- (erbjudande) och att inte alls bry sig om att befintliga kunder fortsätter att träna är skamligt! 4750:- Nej tack!
Förstår om ett kort kostar omkring 3000:- men där går gränsen!
Troligtvis blir det att träna på Friskis igen!

Nya utmaningar börjar på måndag. Det ska bli skönt att börja göra lite annat. Gdv på halvtid känns lagom för tillfället.
Dagens möte gick bra och jag hoppas att allt löser sig, så att utvecklingen blir den som vi alla önskar.

LCHF- Fortsätter som vanligt. Har gått ner 17 kg sammanlagt :) 2-3 kg kvar :D jihaaaa!

Idag ringde jag till tandläkaren då tanden som rotfylldes i mars 2012 har börjat krångla och jag ville höra om det går på nån garanti då det inte ens är ett år sen den fixades. Akuta tidens kostnad skulle blitt ca 750:- fast såååååå akut är det inte riktigt än!
Hoppas det går på garantin!

I går åt min älskling och jag lunch tillsammans, det blev husets sallad för mig och pizza för min älskling!

I morgon ska jag till sjukgymnasten och på torsdag till läkaren och på fredag till röntgen för att röntga nacken.
Denna veckan har varit fullspäckad med massa konstiga måsten.




Inga kommentarer: