27 juni 2018

Trogir Old Town

Dagarna går alldeles för fort.
Igår lämnade vi Makarska och åkte till Trogir.
Så otroligt jobbig väg till Camping Rozac.
Smalt som sjutton och man fick vara rädd för att skrapa bilen hela tiden, men det gick bra som tur var.
Jag vaknade med värk och en riktigt jobbig trötthet, så det passade bra att köra en bit igår, men det visade sig att bli en riktigt jobbig inatt så idag är jag inte speciellt utvilad heller. Dimmig i huvudet och värk i armarna. Blä!


Vi tog båten från Camping Rozac till gamla staden i Trogir, Ojojoj så fint det var. Absolut värt ett besök, så det gjorde inte så mycket att jag var trött, jag fick gå på adrenalin istället.







Jag slocknade halv åtta och sov riktigt oroligt hela natten. 
Lazy hade ont i magen och kräktes 2 gånger och ville ut flera gånger på natten. Vi hade tänkt att stanna i Trogir en dag till men då vädret var mulet och rätt kallt  så bestämde vi oss för att åka vidare redan idag. 

Inga kommentarer: