22 februari 2013

Fredagsmys - Engelsk pelagon och St Paulia

Vårkänslor i luften, åkte till EKO för att köpa lim och kom hem med massa annat. (Som vanligt) Hundleksak, hundmatskål, hundgodisburk, blommor (engelsk pelagon och st paulia) och dukar. En duk passade onte in riktigt så den får GDV på måndag. ;)

Jag har även rensat massa i köksskåpen, kryddor, mjöl, socker, havregryn mm. Äter ju inget av det, då både jag och dottern äter LCHF. Mycket gammalt slängdes och en påse sparades till svägerskan.

Egentligen var det meningen att jag skulle ha städat färdigt innan mannen min kom hem från jobbet, men då jag följde min impuls för att "köpa blommor" och hämta ut Nina Ricci parfymen jag köpt, så högg älskling tag i dammsugaren och städade under tiden jag var i väg. Så gullig❤

Nu sitter vi och väntar på maten, dagens kock ÄLSKLING så klart❤
Det blir kyckling, mums!









Inga kommentarer: