15 februari 2013

Sexy Grafitti äntligen min - Marc Jacobs Eau so fresh

Idag fick jag ett paket på posten från Lyko. Jag beställde parfymen Sexy Grafitti, världens bästa hårspray Wild strawberry, Yvonne Rydings eye make up remover, body lotion och dagkräm. Äntligen fick jag tummen ur! So Happy ❤
Mina 2 favoritparfymer för tillgället är Marc Jacobs Eau so fresh (som jag fick för ett år sen av min älskling i födelsedagspresent) och Sexy Grafitti ( som jag trånat efter i flera år)
Jag älskar även Nina Niccis röda äpple! (Önskar mig den)

Nu är det alldeles strax dags för lite fredagsmat som dottern håller på och tillagar för fullt. Sallad, brysselkål och stekt fläskfile med gräddsås! LCHF så klart!

För övrigt har jag slarvstädat idag, glömde visst dammsuga köket, fy mig! ;)

Har du haft en fin dag?
Vilken är din favoritparfym?
Kramiz❤















Inga kommentarer: