24 oktober 2013

Nelly.com och fynd

Idag har jag fyndat plasttallrikarna som jag har trånat efter till husbilen hela sommaren!
Jag tyckte att de var lite för dyra 39:-/st eftersom vi redan hade plasttallrikar som funkade ok ;) det går att äta på dem dvs.
Men nu var det 70%rabatt på dem, så jag betalade endast 60:- för 6 st, jihaaa vad jag är glad, helt plötsligt är det värt att köpa dem, för det går ju INTE att äta på de gamla :)
Lagerhouse , thank you❤

Sedan blev det så klart en sväng till Nelly.com igen med dottern då hon tyckte att hon skulle köpa något fint till sin födelsedagsmiddag, självklart hittade hon massor och hon tvingade även mig att köpa en glittrig sak, ( top med öppen rygg) får se om jag tar på mig den i morgon eller inte ;)
Dessa skor köpte dottern och ett par svarta med klack så klart ❤

Det blev en riktigt god ostpizza till kvällsmat idag, lite för lite bara, sitter lite småhungrig nu, men snart ska jag i säng så det spelar ingen roll!
Idag har det varit en hyffsat go dag, lite värk, okoncentrerad och lite för uppskruvad men för övrigt rätt ok dag, skönt med dagar som denna, blir så glad för såna här lite bättre dagar, de gör att man orkar kämpa vidare. 
Är så ❤tacksam över att mammas operation gick bra, men nu får vi vänta några veckor på besked om det var en godartad tumör eller elak.
Hoppas din dag varit underbar❤


Inga kommentarer: