22 januari 2014

Dammråttor och spindlar

Ligger just nu och retar mig på att jag inte orkar städa i källaren!
Vet inte när jag dammsugit där nere riktigt ordentligt sist, ush jag får panik av att tänka på alla dessa dammråttor som finns där,
säkert massa spindlar också!
Det är nog svårt för den som inte varit utmattad att förstå bördorna man bär på när man inte kan utföra det man så gärna vill, oavsett om det gäller jobb eller fritid.
Ett par ord som många av oss utmattande säkert känner igen är
DET ÄR BARA ATT TA SIG I KRAGEN så går allt,
men så funkar det inte för oss, inte för mig i dagsläget i alla fall!
Hoppas på ny styrka och nytt hopp!
En styrkekram till er som kämpar❤️

1 kommentar:

Piedra sa...

Nej, det går inte att ta sig i kragen, när man inte har någon krage. En tröst jag kan ge dig är att ju större dammråttorna blir, desto mer håller de sig på plats och låter blir att sticka fram och visa sina fula trynen. Kram! ♥