24 januari 2014

Ta dagen som den kommer...

Hej kära bloggvänner!
Vill bara önska er alla en trevlig helg❤️

Idag har jag hämtat mina glasögon och kommit fram till att livet är alldeles för kort, hur ska man hinna leva livet när hela livet är fullt med livets tuffa skola ?!
Tänker tillåta mig själv att bara vara där jag är just nu, vill gärna lära mig av mina tidigare misstag, vill inte göra om dem så därför tänker jag inte alls skynda på livet ( idag i alla fall ), utan snarare försöka ta dagen som den kommer och njuta av den. ( Det är i och för sig jättesvårt särskilt en dag som denna då jag har haft sån spänningshuvudvärk sedan kl. 04 i natt, hoppas kvällen blir bättre! )
Önskar er det bästa!
Så en stor kram till er alla! 

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Önskar att jag också skulle kunna ta dagen som den kommer oftare. Har liksom ingen ro till det, vill gärna veta kvällen innan vad dagen efter erbjuder.
Men idag är det en rätt så oplanerad dag, ska jobba sedan inatt. Sitter just nu i pyjamas fortfarande och dricker kaffe med datan i knät och känner att jag skulle kunna sitta så här någon timme till...

Ha en fin lördag!