19 februari 2014

Glad av Färgglad DISK?!

Huvudvärken lättade, tog en tablett snabbt som tusan innan det hann utvecklas till migrän, kände att det var på väg, stön, suck och pust!
LCHFCHIPS har jag gjort i kväll, bacon och ost chips, låter gott va?! Det var hur gott som helst och smakade ljuvligt gott!
Lägg Bacon på en plåt och skiva på god ost, sen är det bara att slänga in plåten i ugnen! Ut kommer ljuvligt smarriga BACONCHIPS ! ( önskar att jag hade haft mina i ugnen lite längre, de blev lite bleka ;) )
Som jag sa i tidigare inlägget så har jag mått bättre igår och idag, vågar knappt säga något, då jag vet hur det är med utmattning, bättre och sämre dagar följer av kaos och elände, men ikväll kan jag ärligt säga att dagen var ok, trots nack- och huvudvärken som tittade förbi. 
Fler såna här dagar tack!
Färgglad disk ;) hehe, till och med det kändes ok på ett konstigt vänster, vad händer? Vänder det nu tro? Nä, det ska jag inte oroa mig för, nu är nu och i morgon är en ny dag med nya möjligheter och utmaningar. ( Försöker att leva här och nu, vilket inte alltid är så lätt ! )
Har stått och kikat på mina fina Orkidéer varav en blommar för fullt, njuter av att skåda såna fantastiskt vackra blommor, så vackra! Underverk!
JAG BLIR VISST 40 ÅR!
Fick kallelse till mammografi, nu känns det verkligen som att man kommit upp i  åren, sånt gjorde ju mormor och möjligtvis mamma, men inte ska väl jag?! :) Huja, vad tiden går!
Nu slutat jag med att önska er en lättsam och skön morgondag, hoppas ni får vakna med ett leende på läpparna och känna att morgondagen är en bra dag, trots allt och genom allt❤️

1 kommentar:

Piedra sa...

Mm, det ser gott ut!
Jag tycker nästan allting blir roligare när man sätter ordentlig färg på tillvaron, vare sig det gäller disk, kläder, smink, nagellack eller något annat. Man blir gladare av färg helt enkelt.
Kram! ♥