20 februari 2014

Ångest och sockersug !!


Kolhydraterna har ropat på mig hela kvällen ! Polly och Marabou mjölkchoklad!!!
Ush vad gott!
Det skulle vara så fruktansvärt gott att trycka i sig en hel påse Polly och en stor Marabou kaka, men jag har bestämt mig för att minska på sockret!!! Det är jätte svårt, monstret i mig skriker efter socker!!!!
Försöker mig in på LCHF igen men det verkar inte att gå så bra, jag åt 2 rader med 70% mintchoklad för att dämpa min ångest, min fråga är finns det verkligen ingen annan väg? Vill verkligen bli kvitt min ångest som gastkramar mig emellanåt, vad gör ni när ångesten blir övermäktig?
Jag blir otrevlig och tjurig, går min väg och vill vara för mig själv !
Så tråkigt, sårar ju bara dem jag älskar❤️
I går kändes allt så bra och idag ÅNGEST av bästa slag, så surt! Snälla tipsa mig?!?!?!!! Hatar ångest !0

Inga kommentarer: