28 februari 2014

Vänskap och trötthet

Nyss så gick min kära svägerska och underbara vän hemåt, vi har haft en mysig kväll med mycket tänkvärt snack, tyvärr så är det oftast jag som står för snacket för jag kan inte hålla tyst. :)
Hon påstår dock att hon visst fick ett och annat sagt också! ( Ok, då ! ;) )

Jag inser att jag har så fina vänner omkring mig även fast vi inte träffas så ofta, så känns det ändå naturligt fast det är sällan vi träffas och det finns hur mycket som helt att prata om, snacket bara är i gång på några minuter och vi har svårt att få stopp tjattret! Härligt!
Kvällen började nog lite trögt, eftersom jag var riktigt trött efter dagens jagande efter nya träningskläder som jag aldrig hittade. Jag kom helt färdig och satte mig ner vid köksbordet och bara grät. Innan tårarna sprutade så var jag små irriterad på min man eftersom han hade rätt om min trötthet och hade ställt in restaurangbesöket vi bestämt att vi "kanske" skulle på om jag orkade. 
När tårarna sprutat färdigt så fattade jag att det var det rätta och att han faktiskt fattat rätt beslut, jag var dödstrött!
Tack älskling, du känner mig rätt bra vid det här laget❤️Älskar dig och TACK FÖR DE UNDERBARA ROSORNA, 40 st! (Fattar inte varför just 40 ? ) :)
Vi bastade och åt lite räkor och annat gojs innan jag fick besök av Christin. Vill tacka dig min vän för att du tittade in, härlig överraskning, jag blev jätteglad fast du måste blivit rädd, jag såg nog ut som att jag inte sovit på 2 år. Ber inte ursäkt för min trötthet, men tackar för att du vill förstå vad det innebär att vara utmattad och otroligt trött. 
Tack för att du finns❤️ 
Min andra svägerska kikade in med lite vårkänslor till mig, känner mig älskad och lite äldre, är lycklig för mina nära och kära! 
I kväll saknade jag min dotter extra mycket❤️

Inga kommentarer: