07 mars 2014

Amstaff valp - Lchf - Gladiatorerna

Så mysigt med besök av vår fina dotter och fina Loke, en liten Amstaff valp!
Det är konstigt att hjärtat bara smälter och man blir så go på insidan av att umgås med en valp!
Det har varit som att gå på moln nu när Loke var här, dottern var riktigt trött så hon fick sova i soffan och vi tog hand om lilla Loke!
Packade lite grejer för första lasset skulle gå i dag till lägenheten där dottern och ***** ska bo. Känner jag mig gammal? Nej, faktiskt inte! Känner en sån glädje för vår dotter och jag hoppas att allt ska gå bra!
Körde hem Loke och massa grejer och kan inte hjälpa att jag slås av tanken hur det kommer att kännas när ett barn blir inblandat. Oh, man vill ju vara med dem hela tiden! Måste lära mig att bli en bättre mamma och öva lite på Loke hur det kommer att kännas att få ett barnbarn. 
Lazy fick friheten att möta Loke som hon ville, men hon brydde sig inte så mycket faktiskt. Hon satt på avstånd och kikade på när Loke lekte med hennes leksaker och sedan lade hon sig på älsklingen ( på rumpan) 
Kanske var hon lite reserverad, kanske lite avundsjuk på denna nya lilla krabat❤️
Nu så tittar vi på Lets Dance ( ja eller jag bloggar lite samtidigt )
Tycker att det blir lite enformigt , men visst är det sevärt, eller vad tycker du?

GLADIATORERNA BÖRJAR 15 MARS, det ska bli kul! Ser framemot säsongsstarten ❤️

LCHF Har kört mejerifritt denna veckan, men ikväll blev det kyckling i gräddsås och majonnäs, lite sallad och Tzatziki med knapriga baconbåtar i! Så mumsigt❤️





1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Men vilken söt en!!!
Har ju själv en staffe, visserligen åtta år nu i sommar, de är ju så härliga raser.
Jag har nog inte träffat någon mer social hund än den vi har, bara så trist att läsa om alla fördomar om dessa hundar. Men de blir väl till vad man uppfostrar dem till.

Ha en fin helg!