08 mars 2014

Denna äckliga trötthet

Börjar som vanligt här på bloggen med att jag har sovit som en kratta, vi gick och lade oss vid halv tolv och jag vaknar halv fyra med huvudvärk men känner att jag är otroligt pigg!
Jag var så rastlös, jag trodde jag skulle bli tokig, när älsklingen vaknade vid halv sex var han också rätt så pigg, men somnade om. Jag blev så avundsjuk och jag kände hur ångesten steg inombords.
Fy sjutton alltså! BARA LÅT MIG SOVA!!!
Halv sju, sju tänkte jag att jag skulle åka och handla, men helt plötsligt somnar jag lite ytligt och till sist bestämde jag mig för att gå upp vid halv tio. Kroppen är så tung när jag väl ska upp, jag är helt färdig!
När ska det vända?!
Idag har vi handlat lite mat, tvättat bilen ( i automat) och kört barstolar, glas och muggar till dotterns och ****** lägenhet.
Vi fick träffa lilla Loke igen, han är ju för söööt, mormors ögonsten❤️
Efter vi kört grejerna så började vi rensa i dotterns gamla rum, städade och flyttade omkring lite grejer, älskling skruvade upp tv:n på väggen och jag gick nog mest och städa och vela. 
Alltså, helt plötsligt slår den här förlamande tröttheten över mig och jag känner att jag vill sova, men kan inte!!!
Ögonen rycker och håller på, jag får ingen sömn, kan inte somna. HJÄLP!

Inga kommentarer: