09 mars 2014

Prins på besök - Tacksam

Idag har vi haft besök av en liten prins Liam❤️
Det var så ljuvligt underbart att snosa med lilleman idag.
Vi har ätit Kinamat tillsammans med Liams föräldrar, det var jätte mysigt.
Jag är så tacksam i dag för fina vänner som vill umgås med oss,
det är ingen självklarhet i dagens samhälle❤️
Är tacksam för alla som anförtror sig och litar på oss på ett eller annat sätt.

Inte visste jag att det skulle göra så ont när vårt enda barn flyttade ut,
flyttade hemifrån för att skapa sig ett eget liv, 
oh jag önskar varje sekund att allt det som har skapat negativa minnen kunde försvinna
och alla bra minnen bestå❤️
Tänk att man blir så glad och lycklig för varje foto man får från den "utflugna" dottern
och hennes familj❤️

Loke och vår fina, ljuvliga, underbara ögonsten....
Alltså
dottern❤️ we Love you forever❤️
Önskar att jag inte var så bölig men det är jag,
vill försöka tänka positivt och att detta är en fas i livet bara....
Men aj aj så ont det gör och tiden den har verkligen gått fort !

I morgon blir det en promenad med Lazy, vi ska hälsa på staffen Loke !
Har ätit lite för mycket i helgen igen, 
så det blir att tänka efter lite, särskilt nu när GLADIATORERNA börjar igen❤️
Älskar Amazon❤️
Brukar du kika på Gladiatorerna?

Inga kommentarer: