13 mars 2014

Rara grannar - Ikea och Amstaffvalp

Idag vaknade jag hyffsat tidigt igen, så konstig känsla!
Fast i dag var det roligt att gå upp, då vi skulle till IKEA.

Gick ut en sväng med Lazy och åt en snabb frukost innan vi skulle åka.
Loke ( dotterns hund ) var hur duktig som helst i bilen, han sov nästan hela tiden.
Jag passade Loke ute på parkeringen under tiden de andra shoppade loss.
Vi hade det så mysigt, bara han och jag! Så kravlöst!
Önskade dock att Lazy kunde varit med också :(  hon hatar att åka bil,
så hon fick stanna hemma. 
Det tog lite längre tid på IKEA än vad vi trodde, så jag ringde våran fina granne och hon kunde gå ut med våran älskade LAZY.
TUR ATT VI HAR SÅ UNDERBARA GRANNAR SOM STÄLLER UPP.
TACK SNÄLLA JESSICA!❤️
Hade det inte varit för henne så hade vi fått skynda/stressa oss hem och jag hatar verkligen känslan av att stressa eller snabba sig på.
Jag kikade in på XXL och jag blev så positivt överaskad, så fina träningskläder de hade.
Köpte inget, men däremot hittade jag billiga Röhnisch tight och långärmad top på Stadiums outlet. Billigt dessutom ;) 530:-

Inga kommentarer: