12 mars 2014

Tiggt pengar idag

Fy vad jag blir irriterad på när hela inlägget jag skrev precis bara försvann!! 
Ush, vad arg jag är!

Skrev om att jag varit på mammografi och plattat till mina bröst och så skrev jag om hur det gick till när jag fick tigga till mig parkeringspengar pga de omorderna automaterna kring sjukhusområdet. 
Ush, jag fick leta som en tok efter en automat som tog kreditkort, men jag letade förgäves. Jag var tvungen att fråga efter mynt, jag hade ingen tid att ta ut pengar och hitta en plats/affär att växla sedlar till mynt. 
Jag hade sån tur!! De som jag frågade vid parkeringen kunde skrapa ihop 6 kr till mig, så jag kunde stå en timma, men det var mycket pinsamt men ändå så nödvändigt för att hinna till mammografin i tid och för att slippa böter !
Vem går med kontanter nu för tiden?
På eftermiddagen fick jag besök av vår underbara dotter och Loke❤️Som båda var väldigt trötta❤️
Der blev 2 promenader med våran Lazy idag!
Jag har varit så disträ och konstig igen i 2 dagar, jag verkligen hatar detta. Ena dagen mår man hyffsat och nästa är jag helt under isen!!! Är det våren eller är det bara min utmattning som spökar?!
Har kännt stickningar och obehag över bröstet i 2 dagar, ryser till så fort det är något som kräver min uppmärksamhet.
Ångesten kryper inom mig!!! Obehaget gnager och jag vill inte mer.... 
Jag får fråga flera gånger om svar som jag redan fått eller så tar det otroligt lång tid för mig att registrera vad som sagts.
På promenaden kom tårarna!
Tårar av uppgivenhet, tårar av trötthet, meningslöshet och frustration!
Vad är det som händer igen?
Har jag grejat för mycket ? 
TELL ME! Jag känner verkligen att det är S.O.S läge, så trög i skallen och jag märker ju av det själv, så förbannat obehagligt!
Promenaden gjorde gott och så även Cola Zero och hallon till efterrätt. 
I morgon blir det Ikea med dottern och *****, Loke ska följa med, då får jag passa honom, så kravlöst och lätt.

Förresten, min läkare har helt plötsligt slutat, nu blir det en helt ny igen!
Lagom roligt!

Inga kommentarer: