11 april 2014

Överlevt dagen - knasiga systrar

Dagen har jag överlevt och det känns okej fast jag har haft mycket ångest i dag med. Måste dumma mig lite på bild ( skickade en av dessa bilder till syrran ) Vi brukar skicka massa knasiga bilder till varandra :) Det började med att jag skulle slicka upp dricka från kanten av mitt glas, gillar inte att det rinner dricka på glas eller mugg när jag dricker, ni vet där läpparna varit :)
Jag tycker verkligen att hag börjar se riktigt sliten ut, det syns i mina ögon och det syns och känns i huden. Rynkorna, de fina linjerna blir mer och mer tydliga, ush så synd! Så tråkigt, men vad ska man göra när sjukdom och åldrande går hand i hand, åldrandet sker så mycket fortare när man mår dåligt. Har ni märkt av det?
Jag vill bara bli piggelin igen!




Syrran och jag skickar en hel del såna här dumma bilder till varandra just för att hon tycker att jag hade tungan mer utanför munnen än innanför när jag dricker ;) Hahah! Stolle syrran *puss*






Inga kommentarer: