10 april 2014

5 timmar vid köksbordet

Jag satt alltså sammanlagt 5 timmar vid köksbordet då jag inte orkade resa på mig! Har aldrig känt något liknande! Hela kvällen låg jag sedan framför brasan och vilade, tror att jag somnade en stund. Jag frös som bara den, ingenting kunde värma mig, inte ens värmen från brasan!? Konstigt tycker jag!! Kan det varit att ångesten dränerade mig på all energi och  alla spänningarna tog mina krafter så hela kroppen kyldes ner? Ush, detta var inte roligt alls. Hunden som älskar värme gick ifrån medans jag låg kvar i flera timmar.
Så läskigt !
Kan det verkligen bli så efter sån trötthet och ångest jag känt idag?! 
Känns så overkligt! 
Nu ska jag lägga denna dagen bakom mig och jag ska verkligen försöka sova och hämta ny kraft tills i morgon.

Inga kommentarer: