10 april 2014

Efter 3 timmar sitter jag fortfarande här

Jag sitter fortfarande vid köksbordet, jag ORKAR VERKLIGEN INTE GÅ UPP! 
Vad är det som händer?
Det känns som att jag befinner mig i en dimma av total utmattning. 
Över 3 timmar har jag suttit här och kroppen känns så tung, så tyngd av mitt tunga huvud!
Jag skulle bara vilja krypa till kojs och vakna som en ny människa! 

Jag sitter här och blundar eftersom jag inte orkar göra annat, samtidigt som allt
inom mig skriker över mitt starka behov av att bara orka resa mig upp och göra något åt situationen. Känner hur våldsam ångesten håller på att bli, hjärtklappning, djupa suckar och en panikångest som ligger och pyr, samtidigt som det känns att jag förlorat mina sista krafter.
Hoppas detta bara är tillfälligt!

Kan det bero på att jag blev orolig för mamma igen, pratade lite med henne i telefon och då hon har det riktigt tufft just nu så tog det hårt på mig?! 
Saknar min älskade Undebara man, mitt hjärtegryn till dotter och lilla busiga Loke❤️ Lazy är hemma med mig ❤️
Ni är mitt liv, mitt allt!

Inga kommentarer: